  • Data: 2010-06-04 05:00:45
    Temat: Re: jaka kosiarka
    Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    > No i silnik B&S - IMHO lepsza opcja od Hondy z uwagi na wieksza
    > dostepnosc czesci i ich cene. Jakosc, awaryjnosc, latwosc odpalania
    > etc - ta sama. Moja pali za kazdym razem od pierwszego
    > "szarpniecia" :)

    Tez zastanawiałem się na częściami i serwisem bo ktoś mi to zasugerował
    i się zdziwiłem bo np w Tworogu ( koło t. Gór) w salonie Husqvarny
    dostanie się tak samo Hondę z serwisem , a np. w salonie Hondy w Zabrzu
    - serwisują silniki Brigsa .
    Oczywiście pozostaje pytanie gdzie kolega mieszka - może faktycznie u
    niego do serwisów daleko

    > Polecam ;)
    > pozdr.

    pozdro