  • Data: 2010-06-04 22:59:08
    Temat: Re: jaka kosiarka
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:hubh30$2p5$1@news.onet.pl...

    > Bodajze te same kosiarki w Biedronce kilka tygodni temu po 800zl byly.
    > jesxcze w zeszlym tygodniu je widzialem na sklepie.

    A wiecie, ze pod ciezarem silnika i czasem nierownego terenu obudowa takiej
    kosiarki zaczyna sie rozginac i kolka traca cala geometrie przez co kosiarka
    tragicznie ciezko sie pcha? Moj sasiad ma taki wynalazek, pozyczylem od
    niego kiedys zeby skosic swiezo rosnacy trawnik. Przednie kola wyrywaly mi
    mloda trawe bo niestety byly rozbiezne. Pozniej sie dowiedzialem, ze
    sposobem na to jest kilka mlotkow z za ucha. Te wszystkie marketowe kosiarki
    sa tyle warte. Silnik czasami niezly, ale reszta pozal sie Boze.

    Pozdro.. TK