  • Data: 2009-06-12 21:06:54
    Temat: Re: jaka pralka slim?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Rozumiem Cię doskonale!
    Wymieniłeś jedyny powód, dla którego nie wyrzucam 13-letniego złoma Whirlpoola
    (wówczas topowy model i to Made in France a nie jakaś Slovakia, a psuło się już chyba
    wszystko, co mogło się zepsuć), który zrobi kompletne doskonałe pranie z odwirowaniem
    w 40 minut.
    Też wszystkie inne pralki mnie zdecydowanie wq....ją ;-)
    JaC

    -----

    > Producenci CANDY założyli że człowiek chodzi w jednym ubraniu przez miesiąc i
    wówczas potrzebne jest mielenie praniem przez 1,5h.
    > Tymczasem 90% prania które robi normalny człowiek to ubrania po 1-2 dniach noszenia
    wymagające przepłukania w kilkuminutowym programie.
    > Podobnie z wirowaniem, coś się wrzuci do odwirowania, a pralka z niewiadomych
    powodów miele i miele niechcąc się rozpędzić.
    > Ostatnio dostałem takiej kurw*****cy że jak pier****lnąłem z buta pralke to cały
    przód odleciał.