    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaka tasma do plyt
    Date: Mon, 19 May 2014 14:39:37 +0200

    > Ale!

    "Ale"?
    Chyba Ave! :-)
    A może chodziło Ci o to że stawiasz wszystkim piwo na wejście? :-)

    > Witam wszystkich bo to mój pierwszy raz na tej grupie.

    No to spóźniłeś się o ładnych kilka lat - ta grupa już się raczej zwija niż
    rozwija, ale może jeszcze zdążysz się czegoś dowiedzieć :-)

    > Zrobiłem sobie zabudowę z płyt gipsowych i teraz przyszła kolej na
    > spoinowanie. W sklepie znalazłem dwie taśmy: Papierową gładka i siatkę z
    > włókna szklanego.
    > Poradźcie która jest lepsza.

    Miałem ten sam dylemat kilka lat temu i wtedy znajomy który roi to na co
    dzień w USA powiedział mi że tam nikt nie używa tych siatek tylko dają te
    papierowe taśmy. Technika jest taka - dajesz masę spoinująca (trochę za
    dużo) następnie odpowiedni odcinek taśmy moczysz i taki mokry delikatnie
    przyklejasz do tej masy. Na koniec czystą szpachelką przejeżdżasz od środka
    w jedną i drugą stronę (trzeba przytrzymać!) W efekcie dostajesz płaska
    spoinę z wklejoną taśmą.

    Poszukaj na Youtube są filmiki jak to się robi.

    A na temat siatek to może ktoś inny się wypowie swego czasu pisywali tu
    ludzie co na suchej zabudowie żeby zjedli.

    Pozdrawiam
    Ergie