  • Data: 2009-08-31 06:46:38
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.08.09 18:41, Grzegorz Janoszka pisze:

    > Nie wiem, czy to łapie się do funkcji, ale baaardzo przydatne są lampki
    > pokazujące brak soli czy nabłyszczacza

    To jak najbardziej...

    > oraz czas pozostały do końca prania.

    ... a z tego nie bardzo rozumiem, jaki pożytek? (*)
    Ja w swojej wyłączyłem nawet sygnalizację zakończenia pracy, żeby mi nie
    hałasowała

    (*) wszak i tak musimy poczekać do końca programu. Naczynia to nie
    ciuchy, nie pogniotą się, jeśli je zostawimy na jakiś czas w zmywarce.

    --
    Pete