    From: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jaką zmywarkę wybrać
    Date: Wed, 10 Oct 2012 19:44:19 +0200

    "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:kg2zq8opo9s5.1abl5pl4hdj0w$.dlg@40tude.net...

    > Jak ktoś kupuje używane (czyt. zużyte) badziewie na Allegro, to ma za
    > swoje.
    > Miałam Bauknechta 14 lat i była to moja pierwsza zmywarka, miała parametry

    Widzisz, kretynko, gdybyś nauczyła się czytać ze zrozumieniem, to nie było
    by tego twojego gównianego postu.

    Po pierwsze ja nie kupuję na Allegro, bo nie mieszkam w Polsce.
    Po drugie - z zasady nie kupuję nic używanego (oprócz samochodów).
    Po trzecie - gdzie durna pało przeczytałaś, że coś kupiłem na Alledrogo i do
    tego gdzie widziałaś coś o używanym towarze?
    Po czwarte - cytuję: "Z tej firmy pozostała tylko nazwa" - chyba wyraźnie
    piszę, że nie mówię o Bauknechtach zprzed 14 lat, tylko o wspólczesnych.
    Mercedes przed 14 laty też był MERCEDESEM.
    Po piąte - jesteś głupia i tyle.