eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejaki alarm do piwnicy w bloku (prosty tani skuteczny) › Re: jaki alarm do piwnicy w bloku (prosty tani skuteczny)
    From: "Ojcow" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki alarm do piwnicy w bloku (prosty tani skuteczny)
    Date: Wed, 1 Aug 2012 21:05:02 +0200

    Użytkownik " shaman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jv8jk5$184$1@inews.gazeta.pl...
    > cześć,
    >
    > Po 10 latach zamieszkiwania w wieżowcu wreszcie trafiło na moją piwnicę.
    > Nie
    > wdając się w szczegóły - chciałbym zamontować jakiś środek zaradczy,
    > utrudniający, odstraszający. Czy jest na rynku jakiś gotowy prosty wyjec,
    > który
    > ma opóźnienie w uzbrajaniu/rozbrajaniu i da się gdzieś skryć aby utrudnić
    > jego
    > unieszkodliwienie?

    Opcja 1) Przekaźnik bistabilny, zasilacz 12V/2A, czujka ruchu, sygnalizator,
    trochę kabla dowolnego, wyłącznik. Sygnalizator w zamkniętym pomieszczeniu
    to masakra. Można go nieco wytłumić np. silikonem :) Działa
    Opcja 2) Czujka kurtynowa z wbudowanym sygnalizatorem, zasilacz 12V/1A,
    wyłącznik

    > Nie chciałbym wydać więcej niż 100PLN

    Trudno będzie na nowych częściach.