eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[laik] jaki piec gazowy kupić na sezon góra dwa do starej instalacjiRe: jaki piec gazowy kupić na sezon góra dwa do starej instalacji
  • Data: 2009-10-14 21:59:38
    Temat: Re: jaki piec gazowy kupić na sezon góra dwa do starej instalacji
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Paź, 20:04, "kasa" <k...@o...pl> wrote:

    > wyłożyłem srodek okiennic ręcznikami i innym szmatami,

    Nic Ci to nie da, lepiej zacisnij pasa i wymien najpierw okna - efekt
    bedzie o niebo lepszy :) Stare okna to naprawde potezny mostek
    cieplny!

    > ale ja myślałem o jakimś piecu używanym za jakieś 500 zł bo takie są na

    Za 500 pln uzywke jak kupisz to bedzie miala zapewne taka sama
    sprawnosc jak ten, ktory juz masz.. Pieniadze wyrzucone w bloto, w
    dodatku kupa zmarnowanego czasu :( Chcesz leczyc skutki, zamiast
    przyczyny :)

    BTW. Po wymianie okien / ew. ociepleniu scian bedziesz placil
    *znacznie* mniej za ogrzewanie, wiec kasa bedzie sie juz zwracac z
    kazdym ogrzewanym dniem. Wymieniajac piecyk nic nie zmienisz - spalac
    bedziesz tyle samo tylko *moze* bedzie troche cieplej. Lepiej wplac te
    1500 jako pierwsza rate i wymien te okna - z szczednosci w ogrzewaniu
    je powoli splacisz ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.