  • Data: 2011-05-24 20:05:32
    Temat: Re: jaki przekroj kabla ?
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wez Ty mnie nie rozsmieszaj - dawno temu trzeba bylo wymienic
    > aluminiowa instalacje

    no troche masz racje...ale te przewody byly montowane w czasech gdy nie
    weszly jeszcze do standardow czajniki bezprzewodowe, lodowki, zamrazarki, 6
    telewizorow,2 komputery i inne w dodatku puszczone z 6 zlodziejek na jednym
    gniazdku :) aluminium samo z siebie nie peka! no chyba ze je zaczniesz
    wygrzewac (np. przekroczonym pradem) lub zacznie mechanicznie pracowac

    >Po co wiec wykupujesz 14kW?

    a no po to ze dom mam od skrzynki oddalony o 160m, ale kiedys przy skrzynce
    stanie garaz a tam potrzebna bedzie juz sila, no i obciazenia moga byc
    wieksze, ale to bedzie w odleglosci max 10m wiec problemu nie bedzie...no i
    po to mi te 14kW :-)

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)