  • Data: 2011-05-28 08:48:17
    Temat: Re: jaki przekroj kabla ?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ..:maniek:.. napisał:
    > witam. jaki zastosowac przekroj kabla ziemnego do zasilania domu
    > jednorodzinnego - w warunkach mam 14kW/25A, odleglosc domu od rozdzielki z
    > licznikiem ok.160m.
    > czy 25^2 YAKY wystarczy?

    A ja z ciekawości spytam... :-)
    Mam od słupa do skrzynki rozdzielczej 95 mb. Do tejże skrzynki jest
    doprowadzony przewód 4 x 120 mm2.
    Jakie obciążenie można przyjąć za maksymalne w skrzynce?
    Ile domów jednorodzinnych można na tej skrzynce 'podwiesić'? - np.
    takich jak mój - mam przydział mocy 11 kW i zabezpieczenie chyba 20 A.

    pozdr
    Robert G.