    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki styropian na posadzke
    Date: Thu, 14 Jan 2010 23:45:06 +0100

    Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hinrf6$gkc$1@inews.gazeta.pl...

    > a czy moze byc jakas inna folia niekoneicznie budowlana? bo mam duzo
    > płacht
    > foli takich jak czasem palety sa od góry zabezpieczane ale nie jest to
    > strech, zdaje mi sie ze to jest moze cieńsze od budowlanej ale tez by dało
    > rade nawet w kilku warstwach. wole jednak nie ryzykowac ze cos od papy czy
    > lepiku mi zeżre steropian.

    Wlasnie ja tak jak to z ksiedzem, tez zrobilem na wszelki wypadek.
    Z ta folia paletowa to bedziesz mial troche problemu. Bo robienie tego byle
    jak ma sredni sens. Ja przyjalem zasade, ze to co do zakrycia robimy bez
    kompromisow. Zamiast parkietu na rok, dwa, piec, moge polozyc panele, ale
    pod posadzka jak i nad plytami GK w poddaszu nic juz nie zmienie. W Twoim
    przypadku pewnie nie bedzie zle o ile folia nie jest dziurawa, ale roboty to
    raczej sobie dodasz chcac zachowac jakosc. Praktycznie folia szczelnie
    powinna przykrywac cala ta pape z wywinieciem na sciany. W sposob jaki
    proponujesz trzeba by rozwazyc klejenie tych kawalkow i nie tasma papierowa
    czy pakowa ktora to najtansza nie jest. W kazdym razie ja kleilem ale folie
    budowlana, rowna i prosta. Tasmy poszlo nie wiele i folia sie nie
    rozjezdzala. To oczywiscie moj pomysl na te sprawy i kazdy moze miec inny.
    Byc moze cala ta zabawa to przesada, ale wody gruntowe mam wysoko i co mi
    tam. Jeszcze jedna rzecz, jezeli planujesz pape byc moze termozgrzewalna to
    konieczne okaze sie gruntowanie chudziaka by ta papa w ogole chciala sie do
    betonu przykleic. Nie zapomnij o czytaniu ulotek, czy preparat nadaje sie do
    stosowania wewnatrz. Nie kazde dysperbity mimo ze wodne mozna stosowac
    wewnatrz. Ja robilem Primerem Icopala. Smierdzacy jak diabli ale wydajny i
    gleboko penetrujacy, poza smierdzeniem polecam.

    Pozdro.. TK