  • Data: 2011-02-01 23:01:44
    Temat: Re: jeden link obali3 op3acalno?a rekuperatorów.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lut, 23:51, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Mnie to trochę przypomina robotę tych, co 126p lub cinquecento przerabiają na
    > sportowe coupe, doklejając kupę włókna szklanego, perłowy lakier i 2 grube
    > wydechy.

    Wlasnie to zupelnie inna filozofia. On nie przykleil sobie drugiego
    wydechu tylko nie zmieniajac wygladu samochodu - wymienil silnik na
    zdecydowanie lepszy (analogia jest taka, ze w samochodzie lepszy
    silnik = mocniejszy, w domu - lepszy jest ten co zuzywa mniej opalu).

    Nie chcialbys takiego fiata 126p z silnikiem porshe ? Ja bym
    chcial :-)
    pozdr.

    --
    Adam