  • Data: 2009-12-18 10:00:07
    Temat: Re: junkers w łazience
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale likwidacja gazowych
    > przepływowych ogrzewaczy wody na rzecz bojlerów (o przepływowych
    > elektrycznych nawet nie wspominając!)

    O przepływowych nawwet nie wspominam, ale standardowy jednogrzałkowy bojler
    pojemoścowy pobiera mocy mniej więcej tyle co czajnik elektryczny. Czajnik
    elektryczny ma dziś prawie każdy a na pewno bardzo wiele osób zwłaszca w
    miastach a jednak nikt z tego powodu stacji trafo nie zmieniał. Podobnie z
    powodu powszechnych dziś piekarników elektryczych, kuchenek mikrofalowych,
    odkurzaczy 1,4 kW, pralkosuszarek. Za komuny było odgórne ograniczenie
    przydziału mocy do 2,5kW na mieszkanie w budynku wielorodzinnym. Dziś w
    większości przypadków jest możliwość otrzymania takiego przydziału mocy o
    jaki się wystąpi do ZE.

    --
    Jackare