  • Data: 2009-04-27 19:20:05
    Temat: Re: kabina firmówka czy chińska?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał pisze:
    > Bo tak patrze na ceny i...
    > sama kabina np Cersanit to około 1000zł, do tego brodzik za jakies 400zł i
    > panel nawet najtańszy ( to tez chiński) i 600zł. razem 2000zł.
    > A sa gotowe zestawy nawet z radiem, pilotem i innymi bajerami, światełkami
    > tylko chińskie całe ale już od 1500zł.
    > Jak dla mnie to szkoda kasy na firmówke ale jak sprawdzają sie te chińskie?

    Widziales kabiny z supermarketow? To przeciez totalna porazka, do tego
    plastikowy brodzik, ktory sie ugina i trzeszczy i czuje sie jak w horrorze.
    Za ok. 2000zl zrobisz sobie kabine ze szkla hartowanego na zamowienie, z
    porzadnymi uszczelkami, montazem i jeszcze sobie jakis wzorek
    wypiaskujesz wg. wlasnego projektu. A co do brodzika to w ogole go nie
    rob, kafelki z malym spadem, wyglada super, funkcjonalnosc super i nie
    trzeba placic 400zl za jakas padake. No oczywiscie kafelki moga cie
    wyjsc drozej niz te 400zl :) No i nie zawsze tak sie da - jednak musisz
    miec jakies 10cm na wpuszczenie syfonu.