  • 1. Data: 2009-04-27 18:53:45
    Temat: kabina firmówka czy chińska?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Bo tak patrze na ceny i...
    sama kabina np Cersanit to około 1000zł, do tego brodzik za jakies 400zł i
    panel nawet najtańszy ( to tez chiński) i 600zł. razem 2000zł.
    A sa gotowe zestawy nawet z radiem, pilotem i innymi bajerami, światełkami
    tylko chińskie całe ale już od 1500zł.
    Jak dla mnie to szkoda kasy na firmówke ale jak sprawdzają sie te chińskie?

  • 2. Data: 2009-04-27 19:03:12
    Temat: Re: kabina firmówka czy chińska?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
> [...]
    > światełkami tylko chińskie całe ale już od 1500zł.
    > Jak dla mnie to szkoda kasy na firmówke ale jak sprawdzają sie te

    kup dowiemy sie za kilka miesiecy jak sie sprawuje, zresztą co za problem
    masz dwa lata gwarancji to najwyżej wymienisz na inną.

    Ja kupiłem brodzik i kabinę z Koła a zestaw natryskowy Kludi.

  • 3. Data: 2009-04-27 19:20:05
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > tylko chińskie całe ale już od 1500zł.
    > Jak dla mnie to szkoda kasy na firmówke ale jak sprawdzają sie te chińskie?

    Widziales kabiny z supermarketow? To przeciez totalna porazka, do tego
    plastikowy brodzik, ktory sie ugina i trzeszczy i czuje sie jak w horrorze.
    Za ok. 2000zl zrobisz sobie kabine ze szkla hartowanego na zamowienie, z
    porzadnymi uszczelkami, montazem i jeszcze sobie jakis wzorek
    wypiaskujesz wg. wlasnego projektu. A co do brodzika to w ogole go nie
    rob, kafelki z malym spadem, wyglada super, funkcjonalnosc super i nie
    trzeba placic 400zl za jakas padake. No oczywiscie kafelki moga cie
    wyjsc drozej niz te 400zl :) No i nie zawsze tak sie da - jednak musisz
    miec jakies 10cm na wpuszczenie syfonu.

  • 4. Data: 2009-04-27 19:24:55
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > Ja kupiłem brodzik i kabinę z Koła a zestaw natryskowy Kludi.

    Po oglądnięciu wszystkiego co jest dostępne też zdecydowałem sie na to
    kombo.
    Powiedz jaki masz ten zestaw Kludi? Zadowolony jesteś z tej armatury.
    Wstępnie wyselekcjonowałem ja do montażu w całym domu.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2009-04-27 20:28:34
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 400zl za jakas padake. No oczywiscie kafelki moga cie wyjsc drozej niz te
    > 400zl :) No i nie zawsze tak sie da - jednak musisz miec jakies 10cm na

    Dokładnie robie tak samo jak TMF. Tylko już na etapie podłóg wiedziałem, że
    będe sam robić prysznic.
    Mam wpusty kanalizayjne na równo z podłogą.
    JA będe robić murek oporowy, taki może z 10cm, trzeba to wysmarować folią w
    płynie i położyć kafle.
    Koszt drzwi to jakies 600 zł, za 2000 to super pinkie się odpicuje całą
    kabine.
    Acha u mnie będa wykorzysane 2 sciany pomieszczenia i trzecia będzie
    dobudowana z pustaków szklanych ( taki jest plan).
    NAwet jak ktoś nie ma przygotowanych wpustów to mogą podnieść wszytko na 10
    cm i dpoiero wtedy zrobić podłogę.
    No ale to jak, kto woli.
    Takie rozwiązanie jest u moich rodziców ( z podniesioną podłogą) w bloku z
    wielkiej płyty i już 10 lat bez problemu się sprawdza.

  • 6. Data: 2009-04-27 22:36:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    Moj kolega ma cos takiego. Jak siada na kibel to pilotem radio sobie wlacza
    i sine ledy, zeby g.. ladniej wygladalo.:-)
    A na powaznie to jak do tej pory nie slyszalem o jakichs problemach. Sam
    panel natomiast chyba nieco przereklamowany, bo cisnienie z tego podobno
    takie sobie. Dziala to u niego przeszlo rok. Wyglad oczywiscie jak TMF pisze
    po opatrzeniu nieco trumniasty, taki zestaw inwestycyjny dla tlumu. Finezji
    poprostu brak, no ale jak kto lubi.

> [...]
    > rob, kafelki z malym spadem, wyglada super, funkcjonalnosc super i nie
    > trzeba placic 400zl za jakas padake. No oczywiscie kafelki moga cie wyjsc

    Taa, ja za sam odplyw liniowy Acco 90cm zaplacilem 460zl...

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-04-28 20:45:08
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Taa, ja za sam odplyw liniowy Acco 90cm zaplacilem 460zl...
    >
    > Pozdro.. TK

    No odpływ liniowy fajny.... ale drogi. Ja mam zwykłą kratkę 10x10 cm z
    chromowaną pokrywką i regulacja wysokości.
    Montowali mi to hydrulicy koszt to maksymalnie 100 zł.

    Pozdrawiam Michał