  • Data: 2009-04-27 22:36:58
    Temat: Re: kabina firmówka czy chińska?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    news:gt50kl$qpn$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

    Moj kolega ma cos takiego. Jak siada na kibel to pilotem radio sobie wlacza
    i sine ledy, zeby g.. ladniej wygladalo.:-)
    A na powaznie to jak do tej pory nie slyszalem o jakichs problemach. Sam
    panel natomiast chyba nieco przereklamowany, bo cisnienie z tego podobno
    takie sobie. Dziala to u niego przeszlo rok. Wyglad oczywiscie jak TMF pisze
    po opatrzeniu nieco trumniasty, taki zestaw inwestycyjny dla tlumu. Finezji
    poprostu brak, no ale jak kto lubi.

    > wypiaskujesz wg. wlasnego projektu. A co do brodzika to w ogole go nie
    > rob, kafelki z malym spadem, wyglada super, funkcjonalnosc super i nie
    > trzeba placic 400zl za jakas padake. No oczywiscie kafelki moga cie wyjsc
    > drozej niz te 400zl :)

    Taa, ja za sam odplyw liniowy Acco 90cm zaplacilem 460zl...

    Pozdro.. TK