  • Data: 2011-06-25 22:05:22
    Temat: Re: kabina(prysznic) ze szk?a
    Od: Marek K <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-25 14:13, Ptok pisze:
    > Np. Huppe ma w ofercie takie szk?o "antiplack" - tez kupi?em i mo?e zacieka
    > mniej ale i tak zacieki zostaja. Zale?y te? od wody jaka masz. jak cie sta?
    > to sobie dop?a? i kup to "lepsze szk?o" ale nie oczekuj cud?w.

    Ja od wielu lat używam drzwi do kabiny prysznicowej z gładkiego szkła.
    Wodę mam twardą. Jedyny sposób żeby się nie narobić przy czyszczeniu to
    na koniec prysznica wziąć ściągaczkę do wody i po prostu trzema ruchami
    zebrać nadmiar wody żeby wysychając nie zostawiła kamienia na szybie.
    Bez tego po kilku użyciach kabiny prysznicowej miałem ciężkie mycie
    szyby. Polecam również jednoczesne wytarcie z nadmiaru wody wszelkich
    elementów błyszczących/chromowanych.

    Marek