  • Data: 2009-01-15 19:28:10
    Temat: Re: kabina prysznicowa bez brodzika.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" wrote:
    > W przyszłości będę robił drugą kabinę podobną do tej, ale trochę
    > większą, w której dodatkowo będzie zrobiona sauna.
    > Myślałem, aby w tej drugiej kabinie na ścianę dać 5cm styropianu, a na
    > styropian rurę Alu-PEX z zasilaniem wprost z kotła (spoza mieszacza).
    > W ten sposób chcę utrzymać temperaturę. Oczywiście gdzieś w rogu
    > jeszcze elektryczny piec z kamieniami.
    > Zastanawiam się tylko jak to rozwiązać konstrukcyjnie. Może ktoś ma
    > jakiś pomysł ? :)

    do ogrzewania scian są specjalne systemy z cienkimi rurkami, widziałem to w
    hydrosolarze w krakowie. przy zwykłym pexie musiałbyś zrobić strasznie gruby
    beton na scianie :) a tak mieści sie to w grubszym tynku, pod płytki pewnei
    trzeba byc dac mocny "tynk" cementowy z plastyfikatorem na siatce kołkowanej
    przez styropian.