  • Data: 2010-02-06 18:42:26
    Temat: Re: kable do TV, zeby w innym pokoju podlaczyc TV
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut wrote:
    > kable maja sie zbiegac w jednym miejscu, nie oszczedzaj na
    > kablach - patrz nie na cene a na jakosc oplotu i jaka jest zyla
    > w srodku (ma byc cala miedziana, a nie pokruta miedzia, oplot
    > conajmniej 96 zyl aluminiowych). kable polozysz w scianie i
    > kaplica - nie bedziesz chyba rwal calych scian z powodu tego ze
    > rwie ci cyfre+?

    Powiedzmy. Uważam że to co napisałes należałoby ciut
    uściślić.

    Należy się kierować nie tylko jaka jest żyła w środku
    (zgadzam się że ma być miedź), z dobrym ekranem oraz
    oplotem, ale i jak tłumi sygnał oraz jaką ma
    skuteczność ekranowania, a także jaką opinię
    ma określony kabel. Miałem możliwość porównania
    10 letniego kabla Trilogy (USA), nowego Triset
    113 i nowego Cabletech RG6U. Pierwsze dwa jeśli
    chodzi o wykonanie i parametry są zdecydowanie
    ok, zaś o ostatnim lepiej nie pisać, by się nie
    denerwować.

    Jeśli ma być nie dziko drogo i bez negatywnych
    skutków do jakości, to proponuję rozważyć
    m.in. właśnie Triset-113. Można osiągnąć też
    lepsze wyniki, ale już zauważalnie wyższymi
    kosztami i/lub komplikacjami technicznymi.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.