  • Data: 2010-02-05 20:09:54
    Temat: Re: kable do TV, zeby w innym pokoju podlaczyc TV
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 05 Feb 2010 07:38:42 +0100, Rafał
    <r...@o...pl> wrote:

    >polecam lekturę:
    >http://www.dipol.com.pl/przyklady_instalacji_anteno
    wych_schematy.htm
    >Dla Ciebie schemat nr 2. Warto przeczytać inne artykuły z tej strony.

    dzieki, zapoznam sie.
    chociaz na pierwszy rzut oka widze, ze moje okabowanie to pan pikus w
    porownaniu z tym na stronie:)

    >A tak z luźnych rad:
    >Przewody do odbiorników i ewentualnych miejsc gdzie owe mogą się znaleźć
    >puść z jednego miejsca, gdzie będziesz mógł zainstalować całą
    >elektroniką odpowiedzialną za rozdział sygnału.

    zapewne u mnie bedzie to wlasnie sciana salonu od balkonu - teraz jest
    tam gniazdko rtv z kablami idacymi do piwnicy, a jakbym chcial satke
    to przez ta sciane bedzie najszybciej do anteny (ktora tak czy inaczej
    bede musial instalowac na balkonie lub tuz obok).
    i stamtad wlasnie chce pociagnac sobie kabelek TV do jednego z gornym
    pokoi - w koncu w sypialni TV musi byc :)))

    >Najlepiej robić to w
    >plastikowych rurkach o średnicy większej niż 3cm. Peszel jest zły, bo
    >nic do niego nie wepchasz, a już przynajmniej się nieźle natrudzisz.
    >Będziesz mieć wtedy instalacje na tyle elastyczną że bez problemu
    >będziesz mógł ją przerabiać i dodawać nowe przewody.

    de facto u mnie w tynku to musi pojsc tylko 3m kabla tv w gore,
    pozniej w poziomie w pokojach na 2 poziomie pojdzie juz natynkowo w
    plastikowej "rurze" (oczywiscie chodzi o taka rurke o przekroju
    prostokatnym, ktora mocuje sie na tynk :)

    tak wiec nie bedzie zadnych zakretow pod tynkiem czy innych takich :)

    pozdarwiam,
    Cyb