    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 12 Aug 2021 08:35:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kamera na baterie
    From: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 12 sierpnia 2021 o 03:35:50 UTC-5 LordBluzg(R) napisał(a):
    > W dniu 12.08.2021 o 08:51, ptoki pisze:
    > [...]
    dzialania kamery a z doswiadczenia wiem ze detekcja ruchu w tych wynalazkach jest tak
    kiepska ze jakbym mial zlodzieja zlapac to predzej wyniosl by mi polowe domu zanim
    kamera by to wykryla. Bawilem sie tym jakis czas temu i wyniki byly tak zenujace ze
    odpuscilem calkowicie ten ficzer i zamiast tego po prostu lapie statyczne obrazki co
    3-5 sekund i montuje z tego timelapse. A zenujace rezultaty to np fakt ze po moim
    przejsciu i zamachaniu kamerze nagrane zostalo tylko to ze byl pusty korytarz. I to
    mimo zdefiniowania obszaru wykrywania i ustawienia poziomu czulosci ciutke powyzej
    poziomu gdzie wykrywala ruch ciagle albo przypadkowo. Po pogadaniu ze znajomymi
    ktorzy korzystali z innych kamer i probowali detekcji ruchu moge tylko zacytowac
    jednego z nich: "its shit".

    > Tam nie ma nawet bufora w sensie zapisu materiału np 5sek przed detekcją
    > ruchu, który później ma trafić do nagrania, co powinno być
    > zaimplementowane jako podstawa. Nie może być jednak to realizowane bo
    > kamera musiałaby mieć ciągłą pracę. Logika :) Sam zapis i ustawienia
    > jakiegokolwiek rejestratora niczego nie zmieni, nawet jeśliby dysponował
    > taką funkcją.

    Nie wiem czy piszesz o tej akumulatorowej czy o tej o ktorej ja pisalem.

    Ta akumulatorowa pewnie dziala jak pisalem, Co sekunde klatka i porownanie. Jak
    porownanie powyzej progu to nagrywa. Ile jej zejdzie aby zaczac nagrywac - nie wiem.
    Ale moze ponizej sekundy. Wiec juz jest 2 sekundy opoznienia i urwanego materialu.
    A zeby nie reagowac na liscie na wietrze to prog powinien byc konkretny. Chcialbym
    widziec zestaw klipow jakie taka bateryjna kamera nagrywa jak pies po ogrodku lazi.
    Mam wrazenie ze sporo brakuje.
    Ale czego oczy nie widza tego duszy nie zal. A producent kase ma i jak to mowia
    Ferengi: "Jak masz ich kase to juz jej nie oddajesz".

    Co do tych standardowych kamer ONVIF o ktorych ja mowilem to one jakis tam bufor
    maja. Mam jedna (siakas lepsiejsza, wazy ze 3 kilo i ma sensor sony) ktora ma wysylac
    obrazek co 5 sekund fo ftp. I jak sie rozlaczy to jednak ze 4-5 zaleglych obrazkow
    wysyla wiec troche pamieci ma. A na te 5 sekund historii w rozdzialce vga i sensownym
    kodeku to az tak duzo nie trzeba.
    Zreszta tam w konfigu jest ustawienie ile sekund wstecz ma te wideo po detekcji
    robic. I chyba tam bylo wiecej niz 5 sekund.

    Co z tego jak nawet przy maksymalnym czasie czesto tylko bylo widac moje piety zza
    roga...

    Tak czy siak, te bateryjne kamerki to moze sa lepsze niz nic ale rewolucji nie robia,
    scinaja troche zakretow tu i owdzie ale nic takiego o co warto sie bic jak sie chce
    wiedziec co sie dzialo.