  • Data: 2009-12-19 06:15:43
    Temat: Re: kamera termowizyjna - Katowice/Tychy/Bielsko
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I ceny certyfikatów lecą w dół dzięki temu.
    > Przełom 2008/2009 krzyczeli nawet 1500zł teraz można za 300zł. A
    > faktycznie to godzina pracy przy kompie jest.

    No wlasnie widze - ja cholera zrobilem za 800zl.

    nawet sobie z gosciem pogadalem skad takie a nie inne podejscie do
    wykonawego audytu i pracy: "nie ma innych wymogow". Stwierdzil tez ze
    wszystko by bylo prostsze i latwiejsze gdyby kierownik budowy w dzienniku
    budowy mial szersze obowiazki np zapisywac poszczegolne etapy technologiczne
    i ich skladowe (np wylewki: tyle a tyle betonu, uzyto takiego a takiego
    styropianu w takiej a takiej ilosci, uzyto takiej izolacji itp). Wtedy
    dziennik budowy mialby konkretna wartosc a audytor moglby wystawic rozsadne
    swiadectwo na podstawie wizji lokalnej oraz dziennika budowy. A tak: ludzie
    wpisuja w dziennik to co minimalnie trzeba i tyle. Zreszta nawet jakby
    wpisali cos innego to kierownik im to tez podpisze bo najczesciej nawet nie
    bywa na budowie. Ogolny wniosek byl taki ze te swiadectwa to jak wiekszosc
    budowlanki: jedno wielkie "ciulanie".

    Cos racji chlop mial :)

    Pozdrawiam

    Kane