  • Data: 2012-08-20 02:38:49
    Temat: Re: kamery IP na zewnątrz
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik b...@k...math.uni.lodz.pl napisał:
    > Dzięki!
    >
    > Ze zainteresowaniem poczytałem wasze przemyślenia i w końcu zrobiłem
    > tak:
    >
    > - pomimo że skrętka na prawdziwej miedzi, to zrobiłem to dwukablowo:
    > osobno skrętka i osobno ydyp 2x1.5 do zasilania.
    >
    > - Miejsce docelowych (ewentualnych) kamer wybrałem na ścianie, tak żeby
    > okap nie zasłaniał.
    >
    > - obydwa przewody kończą się w puszcze od wewnątrz. Jak kamerkę w końcu
    > kupię to odkuję puszkę, wywiercę otwór przez puszkę/pustak/styropian,
    > dosztukuję przewody i od zewnątrz zamontuję urządzenie. Puszki
> [...]

    Rozumiem że obiekt niewielki? Bo w większym obiekcie bywa że zasilanie
    24V wymusza abstrakcyjne wręcz przekroje przewodów - pamiętam projekt
    jednego ze stadionów gdzie projektant uparł się że transformatory 24V
    umieści na szynie DIN w rozdzielni i dalej poprowadzi po niskim. W
    efekcie najdalsze kamery łączył przewodami 6mm^2 bo tak mu z kalkulacji
    spadków napięć wyszło.

    --
    Darek