  • Data: 2012-01-08 11:39:13
    Temat: Re: [kanalizacja] podejście do zlewu i zmywarki
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie coś podobnego robiłem:

    zlewozmywak (1- lub 2-komorowy, jeszcze nie ma);
    młynek pod zlewozmywakiem;
    zmywarka.

    I wymyśliłem trzy odejścia, ale w pionie (poziom jest 50 mm w podłodze):

    najniżej trójnik 50mm 45 stopni
    wyżej trójnik 50 mm 87,5 stopnia
    najwyżej syfon podtynkowy typu pralkowego 32 mm (Tycner).

    Wahałem się nad trójnikami 40 mm, ale łatwiej jakby co dac redukcję niż
    rozwiercać ;-)

    Będę mógł wykorzystać wszystkie odejścia, lub tylko 2 - 1 do wyboru.

    Zasilanie wodą zlewozmywaka jest po obu stronach w/w pionu kanalizacyjnego
    (coś jak przy umywalkach).

    BTW z doświadczenia wiem, że "zawsze" jakaś rura pod zlewem utrudni nam
    zamykanie któregoś zaworu :-/

    -----
    > Jak "zgodnie ze zasadami sztuki" nalezy zorganizowac rury do zlewozmywaka i
    zmywarki stojacych obok siebie?