eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: M <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kapuś
    Date: Sat, 29 May 2010 20:40:27 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 25
    Message-ID: <htrok3$4cm$2@node2.news.atman.pl>
    References: <4bff74df$0$17106$65785112@news.neostrada.pl> <htormi$731$1@news.onet.pl>
    <htpaqg$i34$1@news.onet.pl> <htpd00$njj$1@news.onet.pl>
    <htqd28$nmm$1@node1.news.atman.pl> <htqh4j$n36$1@news.onet.pl>
    <htrj50$3h3$1@node2.news.atman.pl> <htrlnv$f7l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076120013.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1275160003 4502 89.76.120.13 (29 May 2010 19:06:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 19:06:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <htrlnv$f7l$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100529-0, 2010-05-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:396032
    [ ukryj nagłówki ]

    Plumpi pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:htrj50$3h3$1@node2.news.atman.pl...
    >
    >> Widzę, że nie rozumiesz i nie zrozumiesz. Nie twierdzę, że wykonałeś
    >> pracę źle. Wykonałeś ją inaczej, niż oczekiwał tego klient. I to
    >> wystarczy. Jest to nieodpowiednia relacja z klientem.
    >
    > Widzę, że nadal nie potrafisz rozumieć co napisałem.
    > Wykonałem pracę dokładnie tak jak sobie tego życzył klient.
    > Uwzględniając z nim wszelkie najdrobniejsze szczegóły i proponując
    > wszelkie inne rozwiązania, ale klient chciał tak i tak zrobiłem. Później
    > przyszli tynkarze i po tynkarzach przyszedł "doradca", który stwierdził,
    > że to jest źle. Dopiero za jego namową klient zmienił zdanie i chciał
    > wymusić (po roku czasu) żebym przyjechał i to (tu cytuję dokładnie)
    > "poprawił, bo to jest spieprzone".

    Jeszcze raz: nie ma znaczenia, czy masz rację. Chodzi o odpowiednie
    ułożenie relacji z klientem.

    Nie każdy klient musi wiedzieć, co to jest bateria sztorcowa. Przecież
    zawsze po prostu odkręcał kran i leciała woda. I tego nie są w stanie
    zrozumieć wykonawcy.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.05.10 19:10 Plumpi
  • 29.05.10 19:14 kiki
  • 29.05.10 19:27 Plumpi
  • 29.05.10 19:29 Plumpi
  • 29.05.10 19:31 Plumpi
  • 29.05.10 19:32 M
  • 29.05.10 19:34 M
  • 29.05.10 19:35 M
  • 29.05.10 19:59 Plumpi
  • 29.05.10 20:36 M
  • 29.05.10 20:39 Plumpi
  • 29.05.10 21:10 M
  • 30.05.10 08:00 Plumpi
  • 30.05.10 08:13 M
  • 30.05.10 08:51 Plumpi

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1