  • Data: 2010-05-31 13:18:25
    Temat: Re: kapuś
    Od: "qaz" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hu0b05$331$1@news.onet.pl...

    > To oczywiste. dlatego nie uznaje robót wykonanych "w połowie". Robota nie
    > zrobiona do końca to robota nieskończona i tyle i za takie cos nie płacę.

    Do tego dodałbym jeszcze ze dwie zasady ( mądry po szkodzie ):
    1. Nie daj się wziąć na współczucie "na święta chociaż coś, bo żona liczyła
    że skończę przed świętami", znasz fachowca, który się nad inwestorem lituje
    ?
    2. Odłóż część (n.p. 20%) zapłaty na 2 tyg. po zakończeniu prac - od razu to
    należy ustalić, kiedy wszystko jest cacy a uwagi są tylko do poprzednich
    ekip.

    Ja umoczyłem, bo tych dwu zasad nie wprowadziłem. Powoli kończę poprawki
    własnoręcznie ( z pianą na ustach )

    qaz