  • Data: 2011-02-10 11:33:00
    Temat: Re: kierownik budowy
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Walkie! napisał:

    > naprawde nadzorowac budowe a ja mam spac w miare spokojnie

    Nie ma takiej możliwości !!!
    Na prawdę...
    Jak chcesz mieć wybudowane dobrze, to musisz sobie poczytać,
    pointeresować się, łazić między tymi pustakami, zaglądać tu i tam...
    Chcieć tego i owego oraz to egzekwować... na zasadzie 'klient płaci,
    klient wymaga'.

    Musisz raczej przebywać, niż bywać na budowie.

    Kierbud jest od formalności i tyle. On tylko pieczątki przybija i coś
    czasem bazgroli w DB.
    Na jego nadzór nie licz, bo to pomyłka.

    Mój kierbud był może ze trzy razy na budowie, a tak w ogóle to ciągle
    czegoś zapomina... ma to gdzieś :-) to w końcu moja budowa, a nie jego
    :-)...

    Nie mam mu tego za złe, bo nie umawialiśmy się na 'niewiadomoco' po
    prostu miał się podpisać i dać stępelek ot i wszystko.

    Budujesz..., to się interesuj swoją budową, a będziesz mieć zbudowane
    tak, jak chcesz, w przeciwnym razie uwalą Ci 'po swojemu' i pójdą, a Ty
    pozostaniesz bez kasy, z poczuciem niedosytu i domem zbudowanym nie wg
    tego, co chciałaś...

    Mówię poważnie.

    pozdr
    Robert G