  • Data: 2011-10-27 17:55:26
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j8bli4$hka$1@news.onet.pl...

    > Dam Tobie namiary na Kikiego to przyjedziesz na Pomorze dasz mu w łeb i po
    > sprawie. ;))

    Prawde mowiac dawanie w leb to zakonczylem juz pare lat temu. :-)
    To byl taki skrot myslowy ukazujacy powage sytuacji, ze za publiczne
    oczernianie zwyczajnie dostaje sie w leb.

    > Bo za niektóre rzeczy co pisze to mu się w lampe należy faktycznie

    To prozny prostak. Nie wiem jak przez tyle lat tego nie zauwazylem. Zwodzil
    mnie kontrowersyjnymi tekstami budowlanymi, ktore w sumie polubilem, ale
    teraz ukazal cala swoja pustke. Zwyczajnie szkoda czasu. Nie rozumiem jak
    mozna byc takim glabem, publicznie robic z siebie idiote.

    Pozdro.. TK