  • Data: 2011-10-28 11:38:01
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "rrr"<r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > To nie byla obraza dla kolegi. To bylo pietnowanie formy pisemnej.
    > Sprowadzilem dyskusje do poziomu na jaki zasluguje rozumiesz?
    > Dyskusja w barze dla pedalow po kilku dzojtach. Tyle sa warte slowa
    > wypowiadane i podparte o zgrozo kolega przed doktoratem. Nie ja go uzylem by
    > potwierdzic co kolwiek, nie majac wlasnej wiedzy. Czepiles sie wirtualnego
    > kolegi, zeby udowodnic, ze tez mi sie nalezy. Nieistotne sprawy wyciagasz za
    > uszy i preparujesz do doswiadczen. Powiem Ci, wiara nie czyni ze mnie
> [...]

    Jak ma się wiara przez ciebie głoszona do stosunku (uuups) do innych
    ludzi ? Jak rozumiem jest to wiara nakazująca nielubić pedałów ? Gdyby
    była bardziej popularna wiele kościołów świeciłoby pustkami.

    Mam emocje i nie pozwole sobie sprowadzac mnie do roli
    > pedofila, za co normalnie dostaje sie w patelnie, co jakos sprytnie Ci
    > umyka.

    W tym wieku zostać proboszczem ? Bez sensu.

    > Toz sie bronie?
    > Czemu Ty nie zajmiesz stanowiska?
    > Nie przeszkadza Ci, ze Kiki wyzwal mnie od fanatyka i teraz nie moze znalezc
    > slow na potwierdzenie tego?

    Napisz mu, że jest debilem i tyle. A co do potwierdzenia cytuję: "
    Dyskusja w barze dla pedalow po kilku dzojtach." Dyskryminujesz osoby
    homoseksualne i palące jointy. W czymże oni są gorsi od innych ?

    > Chcesz z za winkla mianowac sie moderatorem jednej opcji? Przeszkadza Ci jak
    > sie bronie?

    Absolutnie.

    Ale co cię obraża ?

    > No to czad znaczy sie.
    > Nie zauwazaj zatem to co pisze o jego kolegach, bo kompletnie nie rozumiem o
    > co Ci chodzi.

    Ciężko wytłumaczyć.
    > Pozdro.. TK

    pozdrawiam