  • 1. Data: 2011-10-15 17:32:27
    Temat: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Kiki, najdłużyszy wątek nowoczesnej europy przerósł możliwosci mojego
    czytnika i nie mogę tam odpowiadać. Wiec sie tam nie wysilaj, zresztą o
    filozofii to ja jeszcze mógłbym pogadać, ale o fizjologii to juz
    niechętnie... A ponieważ juz ustalilismy dosc jednoznacznie kto jaka religię
    wyznaje proponuję zając się wyższością ścian 2W nad 1W :-)

    b.

  • 2. Data: 2011-10-15 17:43:53
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

> [...]
    > niechętnie... A ponieważ juz ustalilismy dosc jednoznacznie kto jaka
    > religię wyznaje proponuję zając się wyższością ścian 2W nad 1W :-)

    oj tam, oj tam
    Janusz nie przesadzaj
    ja teraz robie sciany 4W - welna/spano(durelis)/welna/welna
    i tez jest fajnie

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2011-10-15 18:01:35
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > niechętnie... A ponieważ juz ustalilismy dosc jednoznacznie kto jaka
    > religię wyznaje proponuję zając się wyższością ścian 2W nad 1W :-)

    A no właśnie, co tam z kolegą Wasylem ? Ciekawe jak mu poprawili rozbudowę
    :-)

  • 4. Data: 2011-10-15 18:26:37
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > niechętnie... A ponieważ juz ustalilismy dosc jednoznacznie kto jaka
    > religię wyznaje proponuję zając się wyższością ścian 2W nad 1W :-)

    Nie do wiary, Ciebie tez wciagnal? :-))
    Smiac mi sie chce, bo zarzuca sie nie wiadomo co tym religijnym, a Kiki
    prowadzi normalna krucjate przeciw wszelkim wyznaniom. Ma chlop jakiegos
    fixa na te tematy, ktory zwie sie tolerancja. :-)

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2011-10-15 18:47:27
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

> [...]
    > prowadzi normalna krucjate przeciw wszelkim wyznaniom. Ma chlop jakiegos
    > fixa na te tematy, ktory zwie sie tolerancja. :-)

    O przepraszam, sam jestem religijnym neofitą i wielebnym :-)

  • 6. Data: 2011-10-15 18:58:06
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > O przepraszam, sam jestem religijnym neofitą i wielebnym :-)

    i tak trzymaj USnet bez Ciebie nie byl by taki sam

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-10-15 19:37:13
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > niechętnie... A ponieważ juz ustalilismy dosc jednoznacznie kto jaka religię
    > wyznaje proponuję zając się wyższością ścian 2W nad 1W :-)

    O to chodzi.
    Proponuję dalsze dywagacje
    religijno/filozoficzno/polityczno/jakieśtamjeszcze przenieść tutaj:
    http://www.racjonalista.pl/

    Czasem sensownie tam piszą - kikiemu powinno przypasić :-P

    pozdr
    Robert G.

  • 8. Data: 2011-10-16 07:16:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > O przepraszam, sam jestem religijnym neofitą i wielebnym :-)

    I zwalczasz konkurencje?

  • 9. Data: 2011-10-16 10:55:49
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    robi się, ale szukam kogos solidnego do ocieplania
    z tymi już nie będe współpracował

    pozdro
    Wasyl

  • 10. Data: 2011-10-16 12:02:21
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    > robi się, ale szukam kogos solidnego do ocieplania
    > z tymi już nie będe współpracował

    Daj foty z poprawek :-)
    Ocieplenie to najistotniejsza sprawa. Wszystko rozbija sie o szczegóły i
    drobiazgi.
    Na tym etapie można zniweczyć całą dotychczasową pracę.