  • Data: 2013-07-18 20:52:09
    Temat: Re: klej od rzepu do moskitiery
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    > w latach 90siątych było takie mleczko popularne - nie pamiętam nazwy.
    > teraz jest 500 jego podróbek - działają tak samo
    > ToMasz

    Are you sure? Tez mam te cholerne slady, to gruba warstwa i nie wiem czy ww
    srodki tak cudownie "z palca" to rusza, to nie cieniutka warstwa szybko
    ulegajaca rozpuszczalnikowi. No i czy plastiku nie ruszy? Trzeba sprawdzic, nie
    powinno.

    TYLKO moskitiery z ramka, zewnetrzne, pieknie napiete i blyskawicznie
    demontowane bez sladu.