  • Data: 2009-04-08 12:08:49
    Temat: Re: klejenie na dysperbicie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a59a6452-5c50-4083-ae6f-805ae52a9604@n33g2000vb
    a.googlegroups.com...
    On 8 Kwi, 12:47, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Jest sobie murek wymurowany z bloczków betonowych. Pomalowany został
    > kilkakrotnie dysperbitem. Czy teraz można kleic na niego jakiekolwiek
    > okładziny(płytka klinkierowa, piaskowiec itp) Czy do tego dyspewrbitu będa
    > się kleić standartowe kleje?

    Cementowy klej do styro klei sie wysmienicie :) Poliuretanowy do
    styropianu (tytan EOS) trzyma jak skala. Mysle wiec ze nie powinno byc
    zadnego problemu z wszystkimi klejami na bazie cementu / pianki..
    (pianka rulez!!!!!!!!!;))

    Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś. Jest murek z bloczków betonowych
    pomalowany dysperbitem. Na te pomalowane bloczki chce przykleić coś(jeszcze
    nie wiem czy to będa np płytki klinkierowe czy moze płyty piaskowca a moze
    gres) Czy kklej do gresu np będzie trzymał na tym dysperbicie?

    Krzysiek