eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieklejenie paneli bambusowych - jaka grubość kleju jest empirycznie dopuszczalna? › Re: klejenie paneli bambusowych - jaka grubość kleju jest empirycznie dopuszczalna?
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: klejenie paneli bambusowych - jaka grubość kleju jest empirycznie
    dopuszczalna?
    Date: Thu, 5 Jan 2012 05:04:39 -0800 (PST)

    On Jan 5, 9:17 am, Rentier <f...@g...com> wrote:

    > To prawda.Tyle, że powierzchnię nie mam zbyt dużą, raptem 13mkw, więc
    > ekonomia i kosmiczne wydatki niekoniecznie są najistotniejsze.
    > Róznica w poziomach to max 5mm- sprawdziłem precyzyjnie zgodnie z
    > waszymi sugestiami.Reszta to niewielkie zagłębienia rzędu 1- 3mm,
    > czyli do przeżycia.
    > Nie mam pojecia na ile ten klej jest gęsty,że po szpachli zębatej np
    > 6mm będzie "dziarsko stał" czy zaraz się rozpłynie i nie zamoczy nawet
    > deski...
    Raczej sie rozplynie ale po chwili. Tyle ze istotne jest ile sie
    kurczy przy wiązaniu.
    Nie probuj dawac go grubo (inaczej niz zaleca producent).
    Albo wylej dodatkowo zaprawe mineralna, albo pogodz sie z tymi 5 mm na
    progu.
    Sa jeszcze dwa rozwiazania:
    Zastosowac jakis profil zeby ten 5mm prog lepiej wygladal albo
    przykleic te panele do uprzednio przyklejonej do podlogi sklejki.