  • Data: 2011-12-02 10:06:16
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4"
    > Jak zycie mnie zmusi to zweryfikuje poglad i sie przestawie, ale poki co
    > drugi rok ciesze sie, ze nie musze pakowac, suszyc, przekladac, czyscic,
    > wynosic popiolu, rozpalac, szuflowac i takich innych rekreacyjnych rzeczy
    > co sa bez problemu.

    Podajesz tutaj najgorszę opcję jaką tylko można sobie wyobrazić.
    Wyobraż sobie, że moje palenie węglem wygląda tak, że raz w tygodniu muszę
    załadować podajnik, wyciągnąć popiół, pozamiatać kotłownie, (zajmuje mi to
    10minut).
    Dodatkowo sam ten węgiel workuję, zajmuje mi to dwa popołudnia. Mógłbym
    kupić zaworkowany, ale jakoś daje radę.

    Mój sezon grzewczy to 2 tys zł.

    Byłoby mnie stać na ogrzewanie gazem, ale po co? Po prostu nie lubię
    przepłacać.

    mar