  • Data: 2011-12-02 10:03:10
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Gru, 09:24, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Adam" <a...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:d99ae018-f2d2-4167-a539-4ce7276c5806@w3g2000v
    bw.googlegroups.com...

    > -> to sie nic nie narobisz ale za metr zaplacisz nie 70, a 200 pln :)

    > Tyle e do drewna mog sobie r bak kupi albo zrobi i mnie pozostanie tylko
    > pouk ada to drewno.

    Tia - a chocby przeniesc te bele do rabaka to niby lekka robota? Dwa
    lata temu dostalem prawie gratis jakies 15-20m3 drewna (to samo co mi
    jeszcze ~2m3 zostaly), walczylem z tym z tesciem kilka ladnych dni nim
    wszystko bylo pociete i porabane. Syfu (wiorow z ciecia i kory co
    odpadla przy rabaniu) tyle ze glowa boli, a robota - kiki ma racje ze
    miesnie mozna przy tym wycwiczyc :D Teraz sie z tego smieje bo glupi
    bylem ze to wogole wzialem - raz ze wiekszosc to byla topola co daje
    ciepla tyle co nic, a dwa ze meczylem sie z tym przez dwa sezony a to
    zamiast sie palic tylko dymilo i smrodzilo. Dopiero w tym roku - nim
    zamontowalem PC, przepalilem ze cztery razy w kominku i dopiero w tym
    roku to drewno nadawaloby sie do spalenia bo rzeczywiscie palilo sie i
    dawalo calkiem sporo ciepla :) Zostawiam go na mrozne i sniezne
    wieczory, swieta etc. Ale drugi raz to ja sie nie dam nabrac - zaplace
    2 x wiecej ale juz pociete i porabane, tylko minimum dwa sezony to
    musi przelezec - czyli jakbys chcial palic tylko drewnem to musisz
    miec potezna drewutnie zeby trzymac zapas drewna na 2-3 lata. Robota
    dla hobbystow!
    pozdr.

    --
    Adam