  • Data: 2011-12-07 10:04:03
    Temat: Re: kolejna zla wiadomosc dla gazowników
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > Takie zycie to udreka, a wszystko dla paru zlotych na
    > miesiac :)

    Nawet nie masz pojęcia jak bardzo ludzie potrafią się udręczać i ile
    ponosić ukrytych kosztów, żeby na czymś 'zaoszczędzić' kilka złotych...

    We wszystkim zdrowy rozsądek jest najważniejszy...

    Ja mam G11 i nie rozważam przejścia na G12.
    Zużywam tak mniej więcej do 400 kWh/mc, czyli z grubsza 4,5-5 MWh/rok.
    Główne odbiorniki, to permanentnie pracujące 2-3 komputery, kuchnia
    indukcyjna i piekarnik - w dzień, pompki do CO i CWU - praca głównie w
    dzień. Inne odbiorniki to już pomijalne zużycie... no może oświetlenie,
    ale tego nie włącza się 'w godzinach', tylko kiedy jest potrzebne :-).

    pozdrawiam
    Robert G.