  • Data: 2011-03-28 18:18:14
    Temat: Re: kolejny producent rekuperatorów - co sądzicie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:impdlb$abe$1@opal.futuro.pl...

    > Sama podłogówka jest inwestycją. Jeżeli jest sama podłogówka to dobrze ale
    > jak są jakieś inne oddawacze ciepła to już bez sensu.

    Podlogowka nie wychodzi drozej jak grzejniki a w szczegolnych rozwiazaniach
    nie wiele drozej. Co do innych oddawaczy ciepla, srednia temp. sezonu
    grzewczego to ok. 5C. Przy temp. rzedu 0 - 10C na zewnatrz nie potrzeba nie
    wiadomo jakiej temp. na grzejniki, nawet te male. Moim zdaniem tak na
    szybkiego warto, bo cena podstawowego kondensata dzis nie jest wcale wysoka.
    U mnie wg. krzywej grzejnikowej ani razu temp. zasilania nie przekroczyla
    obliczeniowej temp. powyzej tem. kondensacji. Zobaczymy jeszcze jak to
    bedzie z dogrzewaniem wszystkich pomieszczen, ale planujac to powiesze
    wieksze grzejniki, cale trzy sztuki na dom.

    Pozdro.. TK