  • Data: 2010-03-29 07:38:40
    Temat: Re: kominek
    Od: "qaz" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hopk2l$2k7$1@news.onet.pl...
    > Wełnę dać musisz, przykleić to raczej nie bardzo, prędzej upchać w stelaż
    > do którego kręciłeś GK (wełna ma 3cm więc idealnie pasuje do profilu U),
    > złotkiem w stronę kominka:) Ja dodatkowo każde łączenie kleiłem taśmą
    > kominkową, żaroodporną.

    Obudową mam w całości z płyt GK, musaiłem więc stosować też inne profile niż
    brzegowe U ( stosowałm akurat główne do sufitów podwieszamych jako słupki i
    wzmocnienia). Teraz tylko przy suficie, na podłodze i przy ścianie mam U.

    Poza tym jak zaizolować przegrodę komory dekompresyjną i górną ściankę (u
    mnie to sufit ) ?

    qaz