  • Data: 2010-03-31 09:22:42
    Temat: Re: kominek
    Od: "qaz" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki kolegom za pomoc
    Zrobiłem tak: górne, dolne i przyścienne profile UD30, profile
    pionowe(słupki) oraz poprzeczki wszelkie CD60,
    w CD60 wciśnięte paski wełny, do boków CD60 dokręcałem "trzymacze" z
    kawałków UD30, półka oddzielającą komorę główną od dekompresyjnej z
    podwójnej maty firerock opartej na dodkęconych UD30, wszystkie połączenia
    płyt firerock poklejone taśmą ulu (do 350st ).
    Rzeczywiście wszystko trzyma się konstrukcji i nie wymaga przyklejania wełny
    do płyt GK. Szanowna małżonka klejąc taśmę zadbała, byśmy nie oddychali
    bazaltowymi włókienkami (super dokładna).
    Dzisiaj po południu kończymy dokręcanie płyt i obadamy jak to działa. Jeśli
    coś przeoczyłem, proszę o szybkie uwagi

    pzdr qaz