  • Data: 2009-11-15 19:53:51
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c81ad7e8-f87f-4deb-86ed-1370c12c45f2@k17g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 15 Lis, 18:40, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w
    > wiadomoscinews:f7f35e59-8c93-47a3-aa47-e283cdf389f0@
    v30g2000yqm.googlegroups.com...

    >He he, pisalem gdzies wczesniej ze ekipy mialem tylko do robot
    >"ciezkich" jak murarka, stropy, dach, tynki i wylewki :)

    Nie sprawdzalem, ale pewnie sa przyklady w Twoich linkach na spartaczenie
    tych robot - rzniesz glupa jak z tymi dwoma tysiacami, ktore mialy Ci
    zniknac, a nie pozostac jako zysk, itd, itp. Ech, chlopie zenujesz na maxa -
    nie wiem czy ktos kto umie czytac, moze byc tak glupi zeby nabierac na takie
    numery.