  • Data: 2009-11-15 21:34:08
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 20:53, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Nie sprawdzalem, ale pewnie sa przyklady w Twoich linkach na spartaczenie
    > tych robot

    Sprawdz - sa zdjecia wszystkiego :-) Nie ma spartaczonej *ani jednej*
    rzeczy!

    > - rzniesz glupa jak z tymi dwoma tysiacami, ktore mialy Ci
    > zniknac, a nie pozostac jako zysk, itd, itp. Ech, chlopie zenujesz na maxa -
    > nie wiem czy ktos kto umie czytac, moze byc tak glupi zeby nabierac na takie
    > numery.

    Pisz co chcesz, ja do tej pory oszczedzilem dobre 70-80 tys i nie mam
    nic spartaczone - wszystko zrobione na tip top zgodnie ze sztuka. A
    prawdziwe oszczednosci dopiero zaczna sie przy wykonczeniowce ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.