  • Data: 2009-11-15 22:47:25
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 23:17, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > I zamierzasz wszystko robic sam?

    Wiekszosc.

    > Plytki, jakies gladzie, zabudowy, podlogi?
    > Obawiam sie, ze dlugi rok Cie czeka, nie jeden. :-)

    Zabudowe 220m2 poddasza razem ze stelazami, ocieplaniem etc juz mam
    gotowa ;D
    Teraz biore sie za sufity w piwnicy i na parterze - 280m2 - jakies 3-4
    tyg roboty :) Podlogi tylko w lazience, kuchni, hallu i salonie beda
    wymagaly czasu. Reszta to panele - a te kladzie sie wybitnie
    szybko :-) Gipsow na sciany zadnych nie daje - tynkarze sie popisali i
    mam wszystko wykonczone biala szpachla cementowa - gladz to nie jest
    ale ma b. ladna lekka fakturke, pojdzie na to sniezka grunt + jakis
    beckers czy tikurilla i bedzie wygladac bajecznie :)

    Damy rade - nie musze miec wykonczonych calych 360m2 zeby wygodnie
    mieszkac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.