  • Data: 2009-08-29 14:35:05
    Temat: Re: kompostowe kłopoty
    Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h7avsm$bl7$1@news.onet.pl skryba ogorodowy
    <z...@o...pl> napisał(a):

    > Bo Ty pracuś jesteś. Przerobisz pryzmę kilka razy w sezonie i
    > wszystko co w niej wykiełkuje "dostaje w czapę".

    Hejka. E, tam. :-) Mam trudny dostęp do kompostownika więc nie ma mowy,
    żebym się szarpał kilka razy. Wydobywam masę kompostowaną raz do roku,
    przesiewam przez ten instrument bez "h" i to co nie przeleci wraca do
    kompostownika a to co przelatuje z grubsza przypomina kompost. ;-)
    Pozdrawiam ulgowo Ja...cki
    PS Mam dwie komory o objętości ponad kubiki każda.