    From: "tarnus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompresor
    Date: Mon, 5 Jul 2010 09:39:07 +0200

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i0qjho$lf9$1@inews.gazeta.pl...
    > A z innej beczki: taki agregat, tak jak kij ma dwa końce. Czy drugi koniec
    > agregatu dałoby się użyć jako źródło podciśnienia? Nie chodzi mi o próżnię
    > wysokiej jakości, raczej o techniczne podciśnienie do zastosowań typu
    > rozlutownica, czy odsysanie brudów (oczywiście po drodze separator).

    Jakieś tam podciśnienie robi bo jak palca przyłożę to coś przysysa ale nie
    są to cuda. Może i nadaje się do rozlutowania ale czy wnętrze kompresora,
    tłok cylinder wytrzymają nieco agresywne opary z rozlutowywanej elektroniki?
    Ja używam kompresora raczej z tej wyjściowej strony. Podczas prac przy
    samochodzie do przedmuchiwania różnych zakamarków, np. zanim wykręcę świece,
    przedmuchuję najpierw całe gniazdo aby dziady nie wleciały do wnętrza
    cylindra. Można przedmuchać kanały powietrzne. Zastosowań jest naprawdę
    wiele.
    Możesz sobie zrobić poduszkowy podnośnik do samochodu. U mnie na stałe jest
    zbiornik 1l z małej butli gazowej ale gdybym potrzebował większy bufor
    powietrza to mam dodatkowe miejsce podłączenia pod które mogę podłączyć
    nieco większy zbiornik z butli turystycznej.

    Marek