    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: korniki w wezbie
    Date: Thu, 8 Jul 2010 08:40:58 +0200

    Użytkownik "Domator" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i13ns6$jp7$1@news.onet.pl...
    > Wczoraj był gość od gazów i przed chwilą dostałem wycenę. 9900PLN W duchu
    > liczyłem na 2-3kPLN i wtedy zgodziłbym się.
    >
    > Bylem też w sklepie
    > Hylotox 5L - 99PLN + strzykawka 0,90PLN < 100PLN
    >
    > Decyzja zapadła

    Ja bym wybróbował zrobić coś takiego. Kompresorek powietrza do robienia
    ciśnienia. Jakąś butle, może z małej 5l beczki po piwie albo jakąś
    plastikową. Butla ma wytrzymać 4-5bar. Można w biedronce kupić opryskiwacz
    za 30zł i przerobić. Butlę zopatrzyć w dwie rurki - wejście i wyjście.
    Rurka wejściowa krótka do kompresorka a wyjściowa sięgająca aż do dna butli.
    Do butli wlewamy hylotox. Ciśnienie z kompresora wypycha z butli Hylotox do
    węża. Wąż zbrojony średnicy 6mm (2-3zł/mb) zakończony pistoletem do
    przedmuchiwania powietrzem za 10-20zł. Pistolet taki zakończony jest rurką
    którą przystawiamy dość mocno do otworu w drewnie, naciskamy cyngiel i
    hylotox pod sporym ciśnieniem zostaje wtłoczony do drewna. Robale nie mają
    szans. Dodatkowo gdy robak w środku zatka swoim tłustym dupskiem taki otwór
    to i może samo ciśnienie go zniszczy.

    Marek