  • Data: 2009-07-09 09:23:04
    Temat: Re: kosiarka reczna/elektryczna/spalinowa
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 09:40:43 +0200, Sebcio napisał(a):
    > Pamiętaj - jeśli
    > zdecydujesz się na napęd, wybierz wyłącznie kosiarkę z przepustnicą
    > (regulacją prędkości obrotowej).
    Ja mam z regulacją i tak na prawdę używam tylko najwyższych obrotów.

    > Ja mam napęd
    > i używam go wyłącznie na połowie trawnika.
    Może trzeba przemyśleć nową trasę, żeby więcej prostych robić ;-)

    > Fajne, ale nie wiem czy z
    > obecną wiedzą bym dokonał tego zakupu.
    Ja bym dokonał - jak przy ciągnięciu do siebie kosiarki (z jakiegoś
    zakamarka) pomyślę, że miałbym przy całym koszeniu tyle siły używać to
    cieszę się, że mam napęd.

    Przy zakupie zwracałem jeszcze uwagę aby kosz nie był w całości plastikowy
    - chyba trudniej uszkodzić przypadkowym kopnięciem.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/