  • Data: 2010-03-03 19:45:36
    Temat: Re: kosiarka - szukam opinii
    Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:379714b8-d38f-4061-99a5-c3dda15d3491@g7g2000yqe
    .googlegroups.com...
    On 2 Mar, 19:32, "Kane" <s...@s...pl> wrote:
    > Osobiście polecam Ci kosiarke firmy STIHL
    > http://www.stihl.pl/isapi/default.asp?contenturl=/pr
    odukte/default.htm.
    > Znajomi gadali -yyyyyy.....plastikowa obudowa,zara popęka itp.Użytkuje
    > ją 4-ty sezon i jakoś nic nie popękało.
    Ja użytkuję Vikinga 7my sezon i też nie popękało ;)
    Zwracałbym jednak uwagę na koszenie na skarpach - silniki spalinowe nie
    lubią pracy na sucho, bez oleju, a ten przy sporych przechyłach raczej nie
    siedzi w misce olejowej. Proponuję zerknąć do instrukcji jaki jest
    dopuszczalny przechył.
    Pozdrawiam
    FJ