  • Data: 2010-10-31 22:14:59
    Temat: Re: koszt układania styropianu pod posadzki
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Paź, 15:24, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Za jaką powierzchnię, przepraszam?
    >
    > Odlicz Vat, to jest ca. 312 zł na rękę. (nie odliczam podatku
    > dochodowego) Zatankuj samochód, załóżmy za 60 zł żeby dwa razy dojechać
    > do klienta. To już masz 252 zł. Podziel się ze wspólnikiem i zostaje Ci
    > 126 zł za 2 dni roboty. Chciałbyś tyle zarabiać za taką pracę? Nie
    > sądzę. Teraz pomyśl ile takich robót ktoś musi znaleźć, żeby zarobić na
    > zusy, podatki, utrzymanie firmy, samochodu, rodziny, domu...

    Tyle ze w dwie osoby robiac to na codzien zajmie im to pol dnia, a nie
    dwa. Pracujac 20 dni w miesiacu i robiac takich robot 40 zarabiamy
    wiec po 5k pln na reke. Zle? Do tej roboty trzeba noza, nozyczek,
    miarke i skonczona podstawowke (zeby tam czasem cos dodac czy chocby
    wyliczyc powierzchnie za jaka nalezy sie oplata ;-))

    Oczywiscie wiem, ze nie znajdziemy takich 40-tu robot w miesiacu ale
    jak widac statystycznie mozna udowodnic, ze taka robota nie jest
    wiecej warta :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.