  • Data: 2011-07-12 07:33:07
    Temat: Re: kosztorys
    Od: Marcin Kloc <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.07.2011 22:50, mucher wrote:

    > Jedna rzecz wg mnie - nie wiem czy bank lyknie ci ten kosztorys, bo za
    > malo. O ile kojarze, zakladaja ok. 2000/m2 powierzchni uzytkowej
    > (wliczajac garaze itp.) - ty masz juz SSO, wiec moze mniej - ale tak
    > czy inaczej wychodzi ci ok. 750 zl/m2, wiec moim zdaniem za malo).

    Postanowiłem przedstawić do banku kosztorys bez wykończenia poddasza
    (spróbuję to zrobić własnymi środkami).

    > Kociol + zasobnik + grzejniki - ta pozycja cos mi sie wydaje za mala -
    > 20 sztuk? O bramie/drzwiach pisali juz - wg mnie za 3k albo jedno,
    > albo drugie. Wlasnie - co z elewacja - masz ocieplenie zewnetrzne juz
    > zrobione?

    Ściany trójwarstwowe (MAX U + styro 6cm + cegła 12) - elewacji nie ma
    ale sobie zrobię sam, może nawet bez styropianu, tylko sam tynk.

    > Jak liczyles tynki wewnetrzne? nie wiem ile masz pomieszczen, ale cos
    > mi sie wydaje, ze te 400 m2 to troche za malo
    >
    > mucher

    Do tynkowania sam parter (ok. 100m2 po podłodze: garaż, łazienka, pokój,
    gabinet, hall, salon z otwartą kuchnią.