  • Data: 2009-04-03 17:06:22
    Temat: Re: kosztorys - podsumowenie - prosba o opinie
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Niezbyt to atrakcyjna oferta chyba.... kalkulacja z projektu nie jest z
    kosmosu jakby nie było.
    Za sam wuykop i humus 1850 zł?? Droga biorąc pod uwage, że koparka kosztuje
    80-100zł/h a upora się z tym przy tak rpostym projekcie w max 4h.
    Do tego z 4h poprawek ręcznych i za to prawie 2000 zł??
    Jak doliczyć materiał to wyjdzie Ci dość drogi ten stan surowuy. Ja bym
    szukał taniej.
    Sam jutro idę pogadać z ekipą a domek mam metrazowo podobny, tylko częściowo
    podpiwniczony ciekawe co usłyszę...

    I pytanie zasadnicze: jak zatrudiamy ekipę na np SSO a okaże się, że juz na
    fundamentach będa duże zastrzżenia to co wtedy? Ekipy pewnie się jakoś
    zabezpieczają, żeby ich sie tak łatwo nie pozbyć, nawet jak kaszanią
    (widziałem kilka wątków na muratorze jak to ekipa robiła sobie jaja a nadal
    budowała, jakby była nie do ruszenia). Ja chciałbym po zobaczeniu 2 amatorki
    pogonić gości i tyle.... No i pytanie jaki bedzie wpływ na taką ekipe
    "całościową"... Ja chciałbym osobiście odebrać takie lementy jak chudziak,
    zbrojenie ław, stropów, wylewki itp itd. A nie, że wpadam na budowe a tam
    wylane ławy, wpadam a tam wylany strop. nie wyobrażam sobie, żeby nie
    widzieć co tam w środku było... Ale może mam obsesję "polaka"?

    --
    Mariusz